fredag, januari 30

TGIF

Helg!! Inte för att jag märker någon större skillnad på en vanlig tisdag eller en mysigt fredag. Men skönt med helg är de i alla fall.

Idag har vi tagit de ganska så långt ändå. Med tanke på att Hannah vaknade så pass tidigt så har jag varit ganska så slut resten av dagen. Vi fick en del jobb gjort men sen blev de promenad med Emma och familj, och en tripp till Willys. Eftermiddagen spenderades i Emmas sällskap men jag hann också med att städa och laga mat.

Idag har vi försökt att inte amma alls, men de blev till slut 2 ggr idag. Ikväll åt Hannah all sin gröt och kunde lägga sig utan min mjölk. Väldigt skönt. Tjurigheten har lagt sig och jag är på väg att bli en normal människa igen. Kan vara bra för er som umgås med mig. Japp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var lördagen då...berätta.
Tar igen mig på Traders Hotel, skall åka till Yashow och fixa naglarna sen. saknar er....
Mam

Caroline sa...

Det var superrolig igår! Verkligen kul att få komma ut och träffa folk och vara Caroline igen. Fick ditt sms, tack!!! saknar dig.