söndag, februari 1

Tacksam

Sitter och läser igenom bloggar och böcker om barn och livet som småbarnsförälder. En term som jag länge inte velat ha på mig. Nu växer även denna in på mig och jag börjar sakta inse att jag nu kommer vara mamma, för resten av mitt liv. En oerhört skrämmande men också fantastisk känsla.

Men, jo, jag satt och läste vad andra föräldrar går igenom. Och inser hur lyckligt lottad jag är. Hannah är frisk och kry, skriker numerna nästa aldrig och somnar bra på kvällen. Hon har aldrig varit sjuk och hon utvecklas som hon ska. Allt detta är jag otroligt tacksam över. Ville på något sätt bara säga de.

Inlägg om helgen kommer när jag orkar.
Älskade, älskade dotter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fantastiskt att vara mamma med allt vad det innebär...livet präglas av oro, funderingar och förväntningar kring sina barn. Man slutar aldrig att vara mamma bara för att barnen flyttar hemifrån, bara så du vet....
Älskar er..!

Caroline sa...

Jag har börjat förstå de. Men de skrämmer mig lite. Är inte riktigt där jag trodde jag skulle vara vid 21 års ålder.

Hur ser kina ut?

Anonym sa...

Hej hej ! Såg inte din kommentar fören nu ! Ja, nya kontakter är både svårt och kul att knyta. Okej, vad heter din dotter då ? Ingenting är omöjligt, men vart bor du ? Kram Jennie