fredag, februari 13

Jobb och mys i soffan.

Som vanligt började dagen ganska så tidigt. Kring 6 vakande Hannah och låg i sängen och försökte prata med mig. Jag ville mest ignorera henne och somna om. Det gick inte alls så till slut kom hon upp i min säng för lite gos innan jag hoppade in i duschen och Hannah fick sitta kvar i sängen och titta på tv. Vi åkte till jobbet och möte upp Bettan. Vi var inte sådär jätteproduktiva med fick ändå en del gjort. Satt mest och pratade privata saker och vi både konstaterade att de är underbart att ha en nära vän som kollega. Hem åkte vi och Hannah sov i vagnen och mamma sov i sängen. Skönt att få en liten powernap. Jonna ringde och kom hit nån timme. Fantastik att verkligen ha vänner som ställer upp.

Nu har besöket från Stockholm anlänt och det är alltid lika mysigt. Lite vin, god mat och mys i soffan. Sen är min fredag gjord..

Imorgon blir de fika med mamma och med tjejerna. En otroligt bra helg med andra ord....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi komma kl 07:30..??
Puss

Anonym sa...

Tack gumman. =) <3

Anonym sa...

Ja, dagarna börjar inte så bra om man säger så... Känns lite sissodär just nu. Men du är välkommen om du vill. Kram