fredag, februari 6

Jaa

Så här på fredagskvällen när alla andra är ute och roar sig, så sitter man här helt ensam. Inte för att jag ska börja tycka synd om mig själv, de är ju ert jobb, men lite tungt är de. Man ringer runt till folk för att få prata lite, men vad har man för de...? Nej, lite ensamt blir de och de är nu man verkligen saknar någon att vara svensson med på heltid.

Timmarna blir lätt väldigt långa fram tills dess att man kan sova och de finns liksom inte så mycket att göra. Hannah ligger fridfullt och sover så för mycket oväsen kan man ju inte heller göra. Nej, de låter lite bittert. Och som någon sa, de har de ju gjort hela veckan.

Men tillbaks till boken kanske, eller stickningen eller ska man bara gå och lägga sig..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman...det är så vissa kväller oavsett om det är fredag eller lördag. Tycker att du ändå sysselsätter dig bra....kan man beställa bullar.. hihi..
Själv är jag helt slut efter 8 timmars sömn, huvudvärk och allmänt hängig. Vi skall ut och se det man måste se i Delhi. Det är så fattigt här, att se dessa människor i denna situation gör mig ledsen. Vet inte hur jag kommer att må när jag kommer hem, men jag skriver och berättar...
Nu skall jag ännu mindra klaga. Vi har det så fantastiskt bra...!1
Älskar er båda....