tisdag, februari 17

Det märks

Så tydligt när jag inte använt min dator, utan någon annan gjort de. Historiken om vilka sidor man varit inne på har då helt plötsligt blivit en annan. Prisjakt, onoff eller elgiganten..? Låter de som mig...?

Gårdagen då. Ett par timmar av den spenderades på akuten med Hannah. Hon har varit gnällig i ett par dagar och inte ätit. Igår åkte hon även omkull på golvet och blev ledsen, men jag tänkte inte så mycket på de just då. Eftersom hon gör de ibland, men igår kräktes hon upp all mat efter den händelsen. Snacka om att jag blev livrädd och de blev en snabb färd till akuten. De visade sig att de inte var någon fara med henne, utan att vissa barn reagerar starkare än andra och att hon kanske fått i sig något som fått magen ur balans. Men man blir så rädd om sitt lilla barn. Man vill ju bara skydda henne från allt.

Men jag, Hannah och även mormor roade oss kungligt på akuten igår. Hannah var måttligt road och dom som skrattade mest var mamma och jag.
Men tack älskade mamma för att du kommer så fort. För att du ställer upp upp och alltid ger goda råd och lyssnar när allt är jobbigt. Tack.
Bilder från akuten.. Som ni ser verkar Hannah inte lida allt för mycket.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då. Vilken tur att det inte var någon fara ! Kramar från mig !

Anonym sa...

Klart jag finns där för er..!!
Skönt att det gick bra med Hannah....ni är det viktigaste som finns.....
Kram