måndag, februari 23

Pannkakor och promenad

Idag tog vi en långpromenad hem till Anna för en mysig dag tillsammans. Vilket de också blev. Vi började dagen med hjärtscones som Anna hade gjort åt mig. Otroligt gulligt. Sen satt vi och pratade på allt och ingenting på hennes köksgolv innan de var dags för henne att tvätta. Hannah och jag är inte sena att hänga med och jag tror Hannah tyckte de var spännande. Sen åt vi pannkakor innan de var dags att börja vandra hem igen.

Hannah har dom senaste dagarna varit väldigt gnällig och sover oroligt på nätterna. Jag tror att de är lite tänder på gång och de är därför hon är lite extra kinkig. Jag kan nu glädja er med att jag äntligen har kommit ett steg närmare mot att sluta amma helt. Hannah äter nämligen välling nu!! Det känns otroligt skönt över att få ta tillbaka min kropp igen.

Jag har också rakat benen.
Tack.

Inga kommentarer: