tisdag, februari 24

Det spelar..

.. liksom ingen roll hur mycket man plockar här hemma. Så fort man vänder ryggen till så är de som om alla grejjer bara hoppar bort från sina platser och lägger sig tillrätta på golvet igen. Har man hunnit med att diska en tallrik blir en annan skitig lika fort. Och jag är bara ensam med Hannah. Kommer ihåg samtal jag haft med min mor om detta plockande. Kunde för allt i världen inte komma på vad de skulle vara bra för. Men nu vet jag. Det tar lite tid att komma iordning på kvällen, det tar lite tid att komma ut genom dörren och ännu mer tid att komma in igen. Men som vanligt så är de saker överallt hemma hos mig nu. Men de är ok, för visst är de ok att skylla på Hannah?

Imorgon är de en fullspäckad dag. Jobb på förmiddagen, babysång, tripp på stan med Jennie och dagen avslutas med att gå och handla med Anna. Varför planerar jag in allt på en och samma dag?

En trött Hannah i sin alla hjärtans dag present.

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att det inte blidde stan. Men hör av dig så fort du kan, för efter helgen är Jonathan inskolad och klar iallafall, så får vi ta igen våra dejter vi missat... ;)