måndag, februari 2

Sjuk.

Jag håller nu på att bli sjuk och tänkte strunta i att blogga idag. Men min mamma befinner sig just nu i Kina och jag vet att hon håller koll på oss via bloggen så, här är vi.

Hannah och jag har idag inte gjort någonting. Vi tog en kort promenad på eftermiddagen med framåt 5 började jag känna mig helrisig. Så sen dess har de varit lugnt. Hannah har varit hur snäll som helst och mest lekt på golvet med sina nya telefoner som hon älskar.

Imorgon blir de jobb, om jag orkar upp ur sängen de vill säga.

Nu ska jag krypa upp i sängen med en kopp te och min filt.
I helgen hann vi också med att prova hoppgungan. Jag tror Hannah tyckte den var rolig när hon fick åka fram och tillbaka. Men nästa gång får vi sätta fast den bättre.

Hannah ligger i soffan och slappar med mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vi bor på väster, i vad jag kallar det, Lilla Irak... ;) Ne, vivalla med andra ord. Flyttade hit för 3 månader sedan från Garphyttan... =) När skall vi ta fikan då ? ;)

Anonym sa...

Gumman....du också...jag känner mig också risig. Du kan ju krypa ner i sängen...jag får bita ihop...Men lite alvedon så kommer jag nog klara det.
Hopps Hannah slipper bli förkyld.
I morgon bär det av till Hongkong...Puss på er mam