söndag, februari 8

Man tror så mycket.

Jag tänkte att idag skulle jag vara effektiv. Vi skulle få allting gjort samtidigt som vi tvättade. Ha. Tji fick jag. Jag har hunnit med att storstäda hela vardagsrummet (nej, inte skrivbordet) och tvättat hela min och Hannahs garderob. Diskat en gång har jag hunnit med också Men de är de. Allting tar så mycket längre tid än vad först tror. Vi är tillbaka till tidsoptimisten. Men de är väl bara att ta tag i morgon igen och forsätta ut mot köket. Hann med att bädda rent i sängen också. Det är de mysigaste som finns. Ligga och mysa i nybäddade lakan med en nybadad Hannah. Det är lyx.

Hannah hemma hon mor och farföräldrarna igår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jag önskar att jag varit hemma och fått pussa på Hannah....hon kanske har glömy bort mormor nu!!???