tisdag, februari 10

God kväll

Nu är ännu en dag över. Man inser hur fort tiden går och hur lite man hinner med att göra. På förmiddagen tog vi de lugnt, Hannah somnade på min mage och jag had einte hjärta att lägga ner henne i soffan. Så i cirka 45 min satt jag och lyssnade på radio medan min lilla ängel sov i min famn. Blir de mysigare än så?

Klockan 5 kom Jonna hit för att vara barnvakt. Jag åkte iväg och jobbade vilket kändes lite tråkigt. Men bestämde mig för att åka hem lite tdigare. Kom hem till en sovandes Hannah och en sovandes Jonna. Lite mysigt att ha nån att komma hem till sådär...

Nu sitter jag och gäspar, borde kanske dra mig mot sängen och sova en stund innan de är dags för amning.
Du ser, de blev lite om Hannah också..
Min fina flicka precis innan hon somnade på mig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman....ringde men inget svar...tänkte nog att du kanske lägger lilla ängeln..!!
Ni kan väl kanske komma över och fika i morgon? Saknar er....
Hannah ser väldigt missnöjd ut på kortet...

Kram