lördag, januari 24

Mormor och mega.

Kampen mot att sluta amma fortsätter. Igår när vi var och handlade på Willys så inhandlades två olika sorters gröt. En morgon och en kvällsgröt. Detta då Hannah inte alls vill äta välling utan gör de mesta lustiga grimaser när man försöker ge henne detta. Nu är de alltså första natten hon ska sova på bara gröt, så de ska bli spännande att se hur länge hon kan sova utan att vakna.

Idag så sov hon faktiskt en hel timme längre än vanligt. Vilket gjorde en enorm skillnad för mig. Men, upp gick vi och åt frukost innan vi sedan beslöt att gå och lägga oss igen. Vi sov en timme innan Emma ringde och sa att de var dags för att åka ut i till mega. Där inhandlades de kläder till Hannah, en massa kläder kanske ska tilläggas. Jag som har förkastat mega så, insåg nu att de är en otroligt bra affär när de kommer till barnkläder. Det har nu snabbt blivit min favoritaffär. Efter shoppingen släppte Mats av mig hemma hos mina föräldrar. Hannah fick sig en snabb lunch och jag fick mig en lång dusch. Så nu, alla ni som följer mina ben så är dom rakade igen. Så har ni liksom koll på hur ofta de sker...

Vi kom hem igen kring 4 då Hannah somnade i sin stol och sov i hela 20 min. Efter de har hon varit super grinig och nu vill hon verkligen inte sova. Men, kampen fortsätter. Skam den som ger sig. Och nu blir de mys i soffan.
Och så lite bilder från dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättkul....bild....men jag har ju några bra bilder på dig med..!!
Hoppas du får en bra dag idag..!!
Pussa Hannah från mig...

Anonym sa...

Åh jag känner igen det där med amningen. Gus vill helst inte äta nåt alls, men idag har vi faktiskt lyckats att inte amma alls, får se hur natten går.

Kram!
Ps. Din mamma är ju supersnygg! Ds.