måndag, januari 12

Vad fina..

.. Ni alla är som bryr sig om oss. Att ni ringer och skickar mail när ni märker att allt inte riktigt är som de ska. Ni ska veta att de känns fantastiskt bra att ha vänner som er.

Idag har dagen var tämligen lugn. Ringde Emma kring tolv och gick med henne till församlingshemmet som tillhör Almby kyrka. Där ska Liam döpas på lördag och de ska bli supermysigt att få vara en del av de. Sedan bar de av till ica där vi införskaffade mat till en gemensam lunch. Vilken Emma stod för. Tack så mycket. Efter maten blev de kortspel och skratt en stund innan Mats skulle börja jobba.

Eftermiddagen har varit lugn, jag och Hannah la oss i sängen en liten stund och vilade till top model innan vi gick upp och diskade. Väldigt lång mening de där, jag som brukar klaga på folk om sånt. Nu ligger Hannish och sover gott. Hon var inte alls lika gnällig i dag utan somnade utan större protester. Hannah har börjat sova mindre och mindre på dagarna. Nu sover hon ungefär en halvtimme på förmiddagen och cirka en timme på eftermiddagen. Har detta med att göra att hon blir äldre..? Eftersom hon slocknar direkt vid halv 8 på kvällen så kanske hon inte behöver mer sömn än så... Eller...?

Nu blir de guldbagge på tv. Jag vill också ha långklänning och en kille och frack.

Detta har varit min trotjänare i drygt ett halvår. Jag älskar verkligen denna vagn och de tar emot nu när den har gjort sin sista meter. De ena hjulet håller på att trilla av och Hannah börjar bli lite för lång. Ja, jag vet att den är så 90-tal så att den är helt fel. För mig och Hannah har den varit helt rätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen får jag köra den "nya" vagnen...yippii....att du skulle vara så nostalgisk trodde jag inte...!!

Mamma