torsdag, januari 8

Jobb och fika.

I morse bar de av till jobbet och Tant Bettan. Hannah somnade inte i vagnen på väg till jobbet som hon brukar utan hon var vaken och ville vara med. Vi jobbade till kl 1 var ett ungefär då både jag och Bettan kände att de spårade ur livetgrann då vi kom in på alldels för privata saker. Klockan 2 mötter vi upp Tant Jonna och vi gick och tog en fika. Roligt att få prata av sig lite.

Kring 4 var vi hemma igen och Hannah sov i vagnen till klockan var halv 5. Sen dess har vi enbart myst och gosat i min säng. Pratat en stund med Anna i stockholm har också hunnits med.

Imorgon kl 10 ska vi till familjerätten en sista gång, hoppas jag verkligen och få detta ur världen. Sen hoppas jag att Hannah och jag får leva vårt liv ich inte behöva genomgå en massa mer strul.

Nu ligger Hannah hör och häppna redan och sover i sin säng. Tror all denna träning verkligen har paid off och nu vet hon vad som gäller. Känns otroligt skönt att få tillbaka en liten del av mina saker då Hannah verlkligen tagit över hela lägenheten. Inte nog med de, jag är hennes mat också. Mamma mu...

Igår hade vi besök av Liam och Emma. Hannah satt imellan mig och Emma och Liam låg i sin mammas knä. Hannah började då jaga Liams stackarnas fötter och dra av honom hans strumpor. Vet inte alls vart hon fått de ifrån, jag vet att hon tycker om att dra av andras. Men nån måtta får de väl vara i alla fall.

Inga kommentarer: