torsdag, januari 15

Roadtrip.

Jag har kommit undefund med att jag har en otroligt rolig mamma. Klockan 10 kom hon och hämtade mig och Hannah med hyrbilen. Hannah hade som sagt varit vaken sen klockan 6 så hon somnade på stört när så fort vi började rulla. Jag hade plockat mig med lite fika och i Köping stannade vi på MC och köpte kaffe.


Hannah vaknade till när vi stannade för en snabbfika vid den runda hästensbutiken. Hon fick ett rån och satt därbak och pratade med oss. Mamma och jag passade på att prata om allt som man inte riktigt får tid för annars och det var skönt att få lite mor-och-dotter-tid på en helt vanlig torsdag. Vi åkte även förbi humelsta och inhandlade resgodis till vägen hem.

Vi åkte in till Kista där vi stannade vid ännu ett MC, men denna gång för att amma. Hannah ville inte alls ha mat utan detta resulterade enbart i att jag visade mina bröst för ännu fler människor. Bland annat en väldigt förtjust taxidriver.
Sen blev de ett fik mitt i kista och Hannah tyckte de var skönt att äntligen få komma ut stolsättet och ur vagnen. Efter den mysiga stunden bar de av till Kistacentrum. Strosade omkring där en stund innan jag tappade bort mig totalt och mamma passade på att ringa och möta upp oss.

Sen bar de av hemmåt och Hannah somnade nästan på en gång i vagnen. Min lilla älskade flicka. Nu blir de mat och sen sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka söta tjejer, alla tre! Mysigt med en riktig mor-dotter dag! Det händer ju inte alltför ofta.

Du är bäst gumman!
Kram