fredag, januari 2

För alla er..

.. som undrade hur natten gick. kan jag med glädje berätta att den var helt fantastisk!! Hannah vaknade kring 23 och jag tog då uppe henne och ammade. La tillbaka henne i hennes säng och hon somnade om!!! Jag kunde med glädje krypa ner i MIN säng och sprida ut mig. UNDERBART. Hannah sov till kl 3 då jag försökte vara stark nog att inte amma henne, men de gick inte så mat fick och sen tillbaka ner i hennes säng. Där hon somnade en gång till! Nöjd med mig själv kröp jag tillbaka ner i sängen och somnade om. Klockan 6 vaknade hon igen och då kunde jag inte hålla emot utan hon fick krypa ner i mammas säng och äta lite. Somnade om och sov till klockan 9. Jag är nu helt utvilad och ska man umgås med mig, så kan jag rekomendera idag då jag inte har så mycket att klaga över.

En helt fantastisk natt med andra ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det går lika bra ikväll....

Anonym sa...

Åh vad skönt för er båda gumman! Jag har inte samma karaktär alls, Gustav somnar i sin säng och får sedan komma upp i min säng när han vill äta, jag orkar inte lyfta tillbaka honom ;)
Kram