lördag, januari 24

Igår.

Så var de en väldigt intensiv dag. Så jag hann inte riktigt med att uppdatera här. Men nu har både jag och Hannah fått frukost, så nu är vi pigga och alerta. Eller inte. Både Hananh och jag är trötta efter natten som blev ganska så kort.
Igår så var vi som sagt uppe med tuppen och mamma kom sen och hämtade oss kring kl 10. Vi begav oss ut till ikea för att inhandla gardiner, vilket vi inte alls gjorde på ikea utan på Kid. På ikea blev de som vanligt allt och ingenting. Ni vet, servetter, ljus och såna klämmor man fäster på alla påsar.
Mamma bestämde också att vi skulle åka till den nyöppnade Willys afären och handla mat. Det var de dummaste beslutet igår. De var hur mycket folk som helst och vi stod i kassan i över en timme. Men Hannah var fantastisk och först fick hon rån att tugga på, men när de inte dög längre så blev de ammningen i affären. Lie konstiga blickar och mutranden. Behöver mitt barn mat, så ska hon få de också!

Jonna var också på besök igår. Den ängeln hjälpte mig att sätta upp nya gardiner i vardagsrummet, tänk vad mycket roligare de är när man är två. Lite bilder från uppsättningen igår.
Före:
Efter:
Det var ett väldigt pillande för att få de precis så som man vill ha de.

Men de slut blev de gjort och de blev sååå fint så fint.