söndag, januari 25

Tankar.

Satt och läste igenom min andra blogg som jag hade, och som faktiskt finns kvar. Insåg hur bra jag kunde skriva när jag inte skrev om barn, blöjor och orakade ben. När jag beskrev mer om mig själv, mina tankar och känslor. Borde kanske gå tillbaka lite till att berätta om mig. Eller så borde jag inte de, utan hålla mig till de jag kan.

Nåväl, ni kanske vill höra om dagen som alla gånger. Usch känner att jag håller på att bli lite bitter. Men de ska genast suddas bort. Idag var vi på Rädda Barnens Ungdomsförbunds lokalårsmöte här i Örebro. Det var roligt att träffa lite aktiva människor igen och få göra någonting annat en helg. Tove som fanns med följde sen med oss hem för att inspektera min vuxenlägenhet. Det verkar vara ett ord som fastnat. Vuxen. När blev vi de? Tove tyckte jag vann. Hannah ville inte alls sova så mycket idag utan blev trött framåt 5 redan. Så efter gröten så slocknade hon i sin säng redan kl 7. Vilket betyder att de kommer bli en tidig morgon i morgon.

Nicole kom också förbi och vi bakade scones och drack té. Ikväll kommer de bli en tidigt kväll då jag är helt slut.

Mamma, bilderna sitter där dom sitter. Och de var ju en snäll bild.

Hannah säger god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du skriver så mycket fint. Vi uppskattar dina funderingar och dina tankar och och du sätter ord på det många säkert tycker men kanske inte vågar uttrycka. Du är en stark person och är såååå duktig med Hannah....hon kommer att bli en stark personlighet också.

Älskar er...