tisdag, januari 27

Men man kan väl ändra sig.

Ja, jag erkänner nu att jag har varit snobb. Och jag har varit en snobb ut i fingerspetsarna. Jag har alltid velat handla på de dyraste affärerna, både när de gäller kläder och mat. Sett ner lite på dom som hänger på ÖB och Mega. Men eftersom livet tar sina konstiga vändningar, så har även jag ändrat mig. Jag älskar nu dessa affärer och anser att de är guds gåva till människan. En annan sån affär är Willys där jag och älskade Anna var och handlade idag. Där får man verkligen mycket för sina pengar. Doxk tror jag att snobben (haha) i mig finns kvar. För visst har jag kvar min kärlek till skor och kläder...

Idag har de varit lugnt och skönt. Hannah vaknade kl 9 i morse vilket var helt otroligt. Jag hann att gå upp innan hon vaknade till i min säng. Anna ringde också och frågade om hon fick komma upp vilket var självklart! Hannah och jag tog oss sen en tupplur i sängen innan badet. Badet slutade i tårar då hon inte alls tyckte om att sitta själv och plaska med ankan. Vi försökte igen med välling, men de vill inte alls. Denna kväll funkade inte gröt heller så de blev ammning till slut. Men hon var så trött så hon somnade i famnen på mig redan kl 7. Men nu sover hon lugnt och skönt i sin säng.

När jag såg att Hannahs frisyr såg ut såhär idag insåg jag att de var dags för ett bad.
Men världens finaste dotter har jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och världens finaste mamma har Hannah!