torsdag, januari 29

Jobb och klippning.

Det har varit lite dåligt bloggande under den sista tiden. Det händer så mycket just nu och de finns liksom inte riktigt tid.

Att sluta amma visade sig vara svårare än jag trodde. Hannah har böjar matvägra och vill inte alls äta någonting förutom min mat. Detta känns lite tungt eftersom jag nu vill sluta amma. Men skam den som ger sig, och ikväll somnade Hannah utan både gröt och mjölk. Usch vad hemsk man känner sig...

Idag var vi uppe tidigt då vi hade ett möte kl 9. Jag, Bettan och Kicki stannade kvar en stund efteråt och pratade igenom våra liv. Vilket behövdes. Bettan var också snäll nog att ta Hannah en timme så jag fick gå och klippa mig. Japp, klippa mig. Jag hade inte klippt mig på cirka 1 ½ år innan idag, så mitt hår var ordentligt slitet vilket frisören var snäll nog att tala om för mig. Tack. Så ut kom jag med betydligt kortare hår än väntat. Bilder kommer när min bitthet lagt sig.
Ni får bilder på Hannah istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar otoligt på att få se dig i din nya frisyr..!!!
Puss tiller båda...