onsdag, januari 7

Familjespel och promenad.

Idag var jag och Hannah hos mina föräldrar och hade de mysigt med Lucas och Ludde. Dagen börjde med en sen frukost och sen kom Anna och hälsade på. Lucas hittade också en fin leksak till Hannah, som han satte på hennes huvud.

Sen var de dags för spel. Vi spelade spelet Diamanten som både jag och Anna finner otorligt underhållande. Det första jag upptäckte med spelet för att brickorna ser helt annorlunda ut! Sista jag spelade så var de små papperbitar med figurer på i kvadrat form. Nu var dom i plast och med sex hörn. När blev de så? Anna passade också på att läsa reglerna så att de inte skulle förekomma något fusk.



Efter en mysig lunch så gick jag och Anna ut på en promenad. Vi tog med oss hunden också som blev alldeles salig när han fick komma ut i snön och leka. Hannah somnade in och sov i cirka 2 timmar. Väldigt skönt att få sitta och ha en lugn pratstund. Tack älskade Anna.

Nu ligger som sagt Hannah och sover redan och jag står lite handlingdsförlamad då jag har fått så mycket fritid på halsen. Var gör man av den...? Jag har i alla fall, igen, bestömt mig för att gå ner i vikt. Så istället för kladdkakan som står ute i köket, så stoppar jag nu i mig sockerärtor. Min nya vän!!




Jag som brukar ha bloggen full med bilder på Hannah. Idag blev de inte så. Men omväxling förnöjer, eller..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Psst du har en award i min blogg ;-)
Kram