söndag, januari 11

Tillbaka.

Nu har det tydligen löst sig med bloggen och allt är tillbaka som de ska. Denna helg har gått otroligt fort och de har hunnits med en hel del. Men som vanligt sviker mitt minne och jag kan liksom inte riktigt komma ihåg allt. Igår var vi i alla fall på stan på med Cissi och åt lunch. Väldigt mysigt att få sitta ensamma en stund och prata om livet. På kvällen hade vi besök och natten blev inte så himla lång då Hannah ville gå upp kl 6. Idag var vi och hälsade på en katt och sen hem till mina föräldrar. Där bjöd mamma på lunch och trevligt sällskap.

Imorgon tror jag de blir lungt om jag inte har glömt bort nånting. Undra när man ska få sitt minne tillbaka, eller om de är borta för alltid? Tisdag så ska vi lunch med Nicole och onsdag så är de äntligen dags var babysång i Betelkyrkan. Men hoppas på att träffa någon annan mamma som man kan hänga lite med. Vore roligt att träffa lite barn som är i Hannahs ålder.

Nu ska jag snart hoppa i säng då jag är supertrött. Hannah verkar ha kommit in i någon period då hon verkligen inte vill sova. Nu har de tagit dryga timmen och hon ligger fortfarande och skriker... Blir de värre igen innan de blir bättre?

Hannah provar vilka hårgrejjer hon kommer att använda när hon blir lite äldre. Detta diadem sitter oerhört bra redan nu.

Inga kommentarer: