tisdag, januari 6

Torsk.

Blir de inte till middag utan de har nu Hannah fått i munnen. Det blir som vita beläggningar på tungan, kinderna, läpparna och gommen. Hon har tydligen inte ont av de utan man ska topsa med bubbelvatten. Detta gör vi x antal ggr per dag, men jag tycker inte att de hjälper. Tydligen kan detta också smitta till mina bröstvårtor! Vilket de nu har gjort, tror jag! Det gör förbaskat ont och de har blivit som små sår. Himla härligt. Man ska topsa på bubbelvatten där med, mumma den som får slicka på mina bröstvårtor sen, vilket jag passade på att göra i köket. Dumt av mig då jag lite försent insåg att grannen tvärsöver passade på att titta ut just då när jag stod med tröjan uppdragen och bhn nere. Så nu har jag vissat brösten för ännu fler människor...

1 kommentar:

Anonym sa...

OTROLIGT kul mening: "Man ska topsa på bubbelvatten där med, mumma den som får slicka på mina bröstvårtor sen, vilket jag passade på att göra i köket." :D Vilket av det var det du gjorde i köket egentligen, toppsade med bubbelvatten eller slickade på dina bröstvårtor efteråt? Hahaha... Ursäkta, men detta är humor på hög nivå. :D Tack för ett gott skratt och en fantastikt rolig bild i mitt huvud. :D