fredag, januari 23

God morgon

Som vanligt är vi uppe med tuppen. Idag vaknade Hannah 06,07 vilket jag tycker är helt hemskt tidigt. Men,igen, måste verkligen försöka komma i säng i vettig tid på kvällen. Men igår var de inte lätt så Cissi kom och hälsade på oss. Hannah blir alltid lika glad att träffa henne men klockan 7 var hon så trött att de var dags för sängen. Jag och Cissi fick äta i lugn och ro vilket var jätteskönt. Jag tror jag har sagt de förut, men de är så viktigt med riktigt bra vänner. Cissi är verkligen en sådan, en riktigt bra vän! Emma och lille Liam kom också förbi och de är alltid mysigt med sällskap. Klockan 20 var de dags för handboll och det var tydligen en viktigt sak.. Alla satt vi o hejjade. Mottot för kvällen kommer från Cissi: Allt kan hända på 10 min.

Nu sitter jag och Pannini i soffan och försöker desperat få henne trött igen så vi kan sova en timme till. Annars åker vi och handlar med mamma.

Inga kommentarer: