onsdag, januari 7

Barnvakt

Kommer jag vara idag, inte åt mitt eget barn utan åt min älskade lillebror. Ska hem till föräldrarna och underhålla Lucas då han tydligen inte har någon skola idag. Anna kommer förbi och äter lite lunch med oss, ska också lura henne till att spela lite spel med oss. Hannah följer givetvis också med, om jag behöver förtydliga de med. Sen blir de lite snabb inhandling och hem igen för att fixa matlåda till jobbet i morgon.

Hannah satt igår och försökte stoppa in nappen själv. Hon har en otrolig finmotorik, men ibland går de bara inte riktigt som man vill. Dagen i går ägnades åt tvättande och när de var dags att vika och lägga in i skåpen var Hannah inte sen att hjälpa till.

1 kommentar:

a.h. sa...

GUUUUUUd vilken gullunge! jag vill komma och hälsa på er igen snart!!!