söndag, januari 18

Söndag.

I morse var vi uppe redan klockan 8 och satt tillsammans i soffan för att äta frukost. Sen åkte vi ut till IKEA coh strosade runt en timme. Hittade lite basic saker. Men också en fin mössa till Hannah. Vi köpte den givetvis inte, för jag kunde inte för allt i världen lista ut vad man skulle ha den till. Sen var den ju lite för stor också.

hannah fick också välja nya påslakan själv. Och jag kan till mångas glädje visa att de blev rosa. Dom är nu nytvättade och Hannah ligger redan och njuter i sin gosiga säng. Hannah höll i sina lakan hela vägen till kassan och ville inte alls släppa taget. Jag tror hon var rädd att jag skulle ta dom ifrån henne och bädda min säng så.

Idag har vi också hunnit med att tvätta. Det blir en del maskiner även fast man inte tror att man har så mycket att tvätta. Men jag börjar nu känna att de håller på att bli tungt med Hannah på magen. Hon börjar öka i vikt nu och ryggen börjar känna av de. Ska försöka komma på en annan lösning nu.
Hannah har nu också börjar göra någon min som jag inte riktigt förstår vad den betyder. Jag kan ofta inte avgöra om de är skratt eller om hon försöker visa sitt missnöje. Eller om de bara är tänderna som skaver.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det dags för er att komma och hälsa på oss.....vi saknar er....

Caroline sa...

Ok. Vi kommer. Vilken dag passar er? Eller vill ni komma hem till oss på kvällsmat?

Anonym sa...

kan ni inte komma på lördag och äta lunch.....?? Farmor och farfar kommer idag (20/1) och jag skall till banken.....fredag får vi folk och torsdag skulle kunna funka....men varför ringer vi inte varandra ;-)

Caroline sa...

Torsdag ska jag träffa cissi. Lördag.. vetjag inte riktigt vad som händer. Söndag är de årsmöte.

Men ring mig då!!