tisdag, januari 13

Nicole och Emma.

Är dom personerna som jag och Hannah träffat idag. Nicole kom hem till oss kring tolvsnåret och vi satt en stund i sängen och pratade ikapp. Vi ses på tok för sällan för att bo i samma stad. Men de är underbart roligt när vi faktiskt ses och hon är en av dom få som känner mig på ett djupare plan. Hon får mig att skratta så att tårarna sprutar och vi står dubbelvikta i köket med Hannah tittande på oss.
Det blev bakning och matlagning och kring tre försvann hon. Hannah och jag lade oss och vilade en liten stund och sen gick vi över till Emma.
Blev inte där så himla länge men de är alltid mysigt att ses en stund.

Nu har de lämpat sig så att jag är barnfri på fredag!!! Alltså ska jag passa på att göra nånting som jag verkligen vill göra. Så jag ska passa på att gå på bio. Några tips? Sen blir de nog middag och en film i soffan. Beror helt på hur länge mamma coh Bengt kan tänka sig vara barnvakter. Men jag tycker jag kom med ett utmärkt förslag. Att dom kan ha en mysig helkväll i min lägenhet. Det går väl...?

Hittade en mysig bild på Hannah som Alex tog när hon var här. Har inte hunnit med att lägga över de andra bilderna än. Men de kommer.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

haha för att vara min fru så tycker jag att du bor fasligt långt borta faktiskt, men jag fixar en plats för hannahs säng så flyttar ni hit då?

Anonym sa...

DETTA var det sista jag läste. Så det så!