söndag, oktober 26

Tänder.


Jag tror att min lilla ängel börjar få tänder. Hon dreglar, är kinkig, varm och allmänt trött. Jag blir så orolig när hon sover mer än hon brukar och inte är på sitt vanliga glada humör. Men jag hoppas de går över snart.

Jag är också såå tacksam över min familj. Att jag verkligen har en familj som stället upp för mig. Utan att ställa frågor, utan att ifrågasätta så kommer de springade till min hjälp. Och jag kunde inte vara mer lycklig över att de finnss i mitt liv. Ni är fantastiska.

Så, dagen idag då? Mamma och min räddare Bengt kom och satte upp tvn och en hylla i mitt/vårt sovrum. Mamma tog Hannah så jag fick lite avlastning. Sen la vi oss i vår nya säng och sov lite middag. Lagade lite mat och sen kom Jonna och Cissi. Vi bakade paj och mös en sund i soffan. Cissi ploppade upp en supp i Hannahs rumpa så hon skulle slappna av lite...

Sen har vi mest gått omkring då Hannah inte riktigt vill sitta ner, men efter att vi legat en stund och myst i sängen så somnade hon. Min lilla ängel...

Inga kommentarer: