måndag, oktober 20

Säng.


Jag är fortfarande i säng-letar-fasen, så är de någon som har en säng övers gärna en bred. Så hör av er till mig. Jag skulle titta på en säng idag, men han var otrevlig och inte hemma, så de sket sig.

Idag har vi varit hos familjeärtten, vilket var ett äventyr i sig. Träffade en äldre dam som ställde alldeles för närgågna frågor. Tur att Jonna var med och kunde stå upp för mig.

Sen så jobbade vi med Tant Bettan till klockan tre då Hannah informerade oss om att nu var de minsann bra och att hon ville hem. Bettan var underbar som tog Hannah på en promenad så jag fick sova en halvtimme, men sen ringde även hon och sa att Hannah med sitt gälla skrik sa att det var dags för mat och hemgång. Och visst var de så, efter mat och lite gulligull så var hon på bra humör igen. Sen åkte vi till ÖB och fynade påsar och tvättlappar.

Och idag måste de vara rekord, klockan är 19,36 och Hannah ligger ensam och sover. Det värst var att jag hade sett framemot att ligga och mysa ett tag med henne ikväll, men hon slockande så fort hon fick i sig lite mat.

Nej, imorgon blir de nog ett besök hos tjejen i tvättstugan. Hoppas bara de är ok...

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej vännen!

Sitter här i min säng på morgonkvisten och läser bloggar!

Saknar dej och Hannah! Hoppas vi ses snart!
Massa kraaaam

emy sa...

hej Caroline! o grattis till din lilla flicka som nog inte är så mkt äldre än Milton! :)
Kul att hitta din blogg, kommer att läsa den från och med nu!
kram emy