torsdag, oktober 2

Mys.


Ville börja med att berätta att jag fortfarande inte kan tro att Hannah har varit så liten som hon en gång var. Så på dagens kort är Hannah ungefär 10 min gammal.

Idag har jag och Hannah tagit de lugnt, som vi gör de flesta dagar. Vi började med att ligga kvar i sängen och prata en stund om vad vi skulle ta oss för denna dag. Upp gick vi när Hannah hade fått nog av mitt babblande och ville byta blöja. Morgonen bestod av promenad till Blomsterlandet och Hemköp. Passade på att lägga på lite brev och sno lite äpplen från ett hus inte så långt härifrån. Bara för att ha nånting att smaska på när vi begav hos hemmåt igen. Vi hann att baka drömmar och sova en liten stund innan mormor hämtade upp oss för att inhandla min nya tv-bänk. Och här måste jag skryta lite, jag hittade en ikea tv-bänk på blocket. För endast 100 kr och den är som ny!! Vilket klipp jag gjorde. Ska ta en bild och lägga upp så ni får se hur fantastisk den är. (Tills jag hittar nåt bättre)

Jonna kom hit på mat som hon fick åka och handla själv. Men de löste sig till slut. Jag hade ju faktiskt hallonmuffins till henne...

Hannah var lite svårare att lägga idag men nu sover hon gott. Jag har kommit fram till att Hannah är en liten ängel som behöver mycket närhet och kärlek. Vilket är otroligt mysigt men kan samtidigt bli lite påfrestande, men när hon tittar upp på hen och spricker upp i ett leende. Då smälter hjärtat och jag är villig att ge henne allt.

Det har varit en bra dag och morgondagen blir nog minst lika bra.

Inga kommentarer: