tisdag, oktober 7

Fantastiskt.

På denna första bild kan ni se hur Hannah är kläd inför alla promenader vi tar. Sötast i stan.

Jag börjar inse vilka fantastiska vänner jag och Hannah har. För lite så är de juh, ska man umgås med mig så kommer Hannah med på köpet. Inatt sov min ängel nästan igenting alls så i morse var både hon och alldeles utmattade. Men vi tog mod och ork till oss och travade iväg till Jonna. Där drack vi té och pratade en väldig massa. Dagen fortsatte med ett underbart besök av Anna. Hon följde med och hämtade upp en vagn som jag hittat på blocket och sen for vi till ICA maxi för en liten promenad. Du är verkligen guld värd. Glassen står kvar i frysen till du kommer nästa gång. Anna lagade denna fantastiskt goda paj till oss. Nästa gång är de min tur.

Nu sitter jag och försöker få en hel del jobb gjort. Vilket inte är så lätt när man är ganska så trött. Men som tur är, är jobbet otroligt intressant och spännande.

Dagarna som gått har varit mysiga. Söndagen spenderade vi i Knarsta med låsatsmormor och morbröder. Måndagen var mormor och vännina här och fikade.
Imorgon blir de jobb och promenad med hunden.

NU, säng.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Står det Vi(t) Vet Oxå på kakan eller är det bara jag som ser konstigt..som vanligt. Haha!

Kraam på dig! :*

Anna sa...

Kära vän!

Tack tack för igår. Det var mysigt! Hoppas det gick bra att jobba idag. Jag kom på det där med glassen i bilen, haha! Men jag va så mätt ändå!

Vi ses snart igen! Kram

Till Cecilia: Ja, det står VI VET OXÅ. Hehe... varför det står så är en lång historia.