fredag, oktober 17

Jobb.


Dagen började med att vi försov oss. Vilket om jag ska vara helt ärlig var ganska så skönt. Jag känner att kroppen nu börjar hämta sig efter alla sömnlösa nätter, och jag orkar inte riktigt lika mycke som förr. Kanske börjar jag bli gammal...?
Vi traskade sen upp för att jobba ett par timmar med Tant Bettan och sen hemmåt igen.

Jag är nu inne i en process för att köpa säng. Jag trodde att jag hade hittat min drömsäng, men nu börjar jag bli alldeles tveksam. Det är supersvårt juh. Den sängen som jag trodde skrek mitt namn, börjar nu tystna litegrann. Men, ny säng ska de bli!

Idag var de lättare att lägga Hannah, som nu 20,40, ligger i sängen och sover. Jag ska erkänna att jag somnade med henne en stund. Men har nu gott upp igen för att få lite egen tid. Som alla föräldrar gör...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken UNDERBAR bild! Hon är helt fantastisk, och du med. Kram