lördag, oktober 18

Staden


Klockan sex började vår dag även i dag. Vi gick upp när de fortfarande var mörkt, vilket inte kändes så roligt. Vi pratade med alla tjejor i telefon innan klockan hann bli 10. Vilket inte är så vanligt, förutom med mig då. Vi är vakna dygnet runt känns de som.
Vi tog oss sedan upp på stan och mötte upp Lottis vid tåget. Vi sprang in på Panduro, den affären älskar jag nu för övrigt, och köpte saker till Hannahs namngicningscermoni inbjudningar. Nu blev de många långa ord. Lotta hjälpte till att skriva dom, och jag ska försöka lägga dom på lådan innan måndag.

På kvällen har de varit tjejmiddag hos Cissi. Även Jonna och Lotta var där, och jag + Hannah givetvis. Hannah var en ängel genom hela maten tills klockan blev 9, då gav hon upp och fick ett av sina utbrott. Hon skrek hela promenade hem som tar cirka 20 min. Det gjorde ont i hela min själ att inte kunna ta upp henne, men de skulle bara ha orsakt ännu mer smärta då de regnade hela vägen hem. Men nu ligger hon tryggt i min säng och sover. Jag måste verkligen köpa en större säng...
Längtar tills nästa lön!!

Inga kommentarer: