tisdag, oktober 14

Sömn.

På bilden kan ni se hur Hannah spenderar sina gnälliga timmar. På min mage...
Der börjar nu bli svårare och svårare att lägga Hannah. Hon vill helst inte ligga själv i sängen utan man måste ligga bredvid henne tills hon somnar in ordentligt. Nu är kl 21.41 och jag har försökt lägga henne sen klockan 7. Att sova i sin egen säng är inte alls att tänka på längre då hon enbart skriker.
Men hon blir 3 månader på lördag, och dom säger att de blir enklare då. Hoppas de vänder över en natt.

Igår så jobbade vi från klockan 11 till halv 5 ungefär. Sen passade vi på att möta upp Jona + plus vän för en fika. Hannah orkade ungeför 30 min sen åkte vi hem, och igår utspelade sig ett stort krig här hemma. Hannah vägrade och sova, och jag vägrade att ta upp henne. Kriget varade i ungefär 5 timmar då jag gav upp och somnade utmattad bredvid henne 23,40.
Idag var vi först på promenad med Cissi som sedan ledde till lunch hemma hos henne. Väldigt mysigt att få lite längre tid och chans till pratstund. Vi begav oss hemåt med en tripp förbi hemköp. Där inhandlades kokos, smör och ägg. Så nu har jag idag för första gången gjort kokostoppar. Dom blev inte alls bra! Jag tror jag gjorde dom alldeles för stora, men nästa gång ska dom bli bra!

Imorgon blir de promenad och sen matlagning.

Inga kommentarer: