tisdag, oktober 28

BVC.

Idag har de varit full fart framåt. Först tog vi sovmorgon och låg i sängen och pratade till långt in på förmiddagen. Hannah fick i dag sina första sprutor i låret, men som den kämpe hon är så blev inte alls mycket skrik. Men de gjorde otroligt ont i mig...

Sen bar de iväg till jobbet och ett kort möte. Klockan ett möte vi upp Cissi för lunch och shopping. Köpte faktiskt en klänning till mig. Bilder kommer i morgon. Hittade söta klänningar till Hannahs namngivningscermoni, men vet inte riktigt vad hon kommer ha för storlek då. Så vi avvaktar.

Har funderat på att klippa mig. Och tanken på att klippa mig kort har förekommit. Folk har kommit med en väldig massa åsikter och tankar. Men jag har inte givit upp denna tanke på en praktisk frisyr. Till idag. Då jag fick se vad jag inte vill bli. Som Gabrielle i desperate housewifes.
Så, nöjda nu?

Inga kommentarer: