lördag, oktober 4

2,5.


Nu har min lilla äskling hunnit bli hela 10 veckor, 2,5 måndad. Tänk att tiden går så fort, de tåls att sägas om och om igen.



Idag så började vi med att åka upp till studiefrämjandet och en träffa med rbufare. Resan upp på stan var inte helt smärtfri utan jag fick en arg och elak busschauförr efter mig. Men länstrafiken har fått ett mail till, och denna gång hoppas jag som svarar. Annarss vet jag faktiskt inte riktigt vad jag gör.
Dagen fortsatte med handling och sen tvättning. Och i tvättstugan springer jag på en höggravid kvinna och vi står och pratar i säkert 20 min. Väldigt trevligt. Så nu väntar vi på att hon ska ploppa, så ska vi ut och gå sen.
Så nu är alla Hannahs kläder tvättade, man inser inte hur mycket kläder de lilla livet har tills man tvättar allt.

Imorgon blir de knarsta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är en liten go'ing...Hannah.
Pussa henne från Mormor...!!

Unknown sa...

Jag följer din blogg till punkt och pricka! Så fantastiskt söt Hannah är! Längtar tills jag får träffa er båda! Stor kram!