onsdag, november 26

Nu var det..

... ett tag sen jag skrev igen. Helgen kom och gick. Det var underbart att ha Alex här och jag fick känna mig som vanligt igen. Måndagen passerade utan några större bekymmer och gårdagen spenderades på jobbet. På kvällen var vi över hos Emma och Mats och roade Hannah till sent på kvällen. Idag har vi inte heller gjort något värt att nämna. Men Hannis gör framsteg varje dag som går. Hennes tand börjar nu synas och framför allt kännas mer. Hon har börjat äta smakportioner och sitter nästan helt själv. Vilket litet underverk jag har...

Dagen för mig har varit uppe och ner. Ibland slås jag av hur jobbigt de är att vara ensam och hur tungt de är att inte kunna dela med sig. Men visst kommer min tid också..? Jag tänker inte vara singel resten av mitt liv.

Och så lite bilder... Enjoy.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Med de ansiktet kommer du inte vara singel länge. Det vet du.

Kram,

H.

a.h. sa...

gullungar, jag längtar till söndag!