torsdag, november 20

Så mycket..






... Finnas att berätta. Men då Hannah har kommit in i en period då hon vägrar sova så finns de inte så mycket tid till att bloggga. Anna har varit här och myst med oss, hon passade också på att öva att byta kläder på Hannah. Superbra gick de! Vi har varit hemma hos Emma och Liam där Hannah satt upp själv för första gången. Ohh älskade unge va de går fort. Det gör nästan lite ont i hjärtat och se henne växa med ljusets hastighet. Idag så var jag först ute och gick med Emma och Mats, men sen dök Cissi och Calle upp så jag földe med dom på en ännu längre promenad och sen hem till Cissi för lunch. Jag vill också ha nån efter mitt namn...

Som ni ser så finns de massor som händer i mitt liv. Trodde de skulle vara enkelt att vara mammaledig, men de finns tusen saker att fixa. Tack underbara Emma för alla fina komplimanger.

Inga kommentarer: