onsdag, november 12

Springer..

....imellan nyponsoppan på sipsen, Hannah i sängen och bloggen här i vardagsrummet. Har även bakat superfina muffins som ni ser på bilden. Det var ju ett tag sen som jag bloggade och iförr går var Nicole här och åt lite mat. Vi passade på att vila en stund i sängen och sen hittade Hannah Nicoles fingrar, och då var de kört. verkar som om de är gått med lite variation.

Cissi den ängeln följde igår med och handla. Väldigt mysigt att gå och strosa lite och prata än att bara rusa igenom affären så fort de bara går. Sen tog vi de lugnt på kvällen. Idag blev de jobb och sen en promenad hem i ösregnet. Hatar verkligen detta svenska höstväder. Jag borde inte få vara kvar i Sverige under dessa månader... usch. Flytta mig.


Måste köpa en stegräknare.

2 kommentarer:

Soffi sa...

Hörredu min vän, jag MÅSTE säga sådär till mig själv för att palla med. Helst av allt skulle jag vilja börja jobba imorrn...

Kram!

Unknown sa...

Jag dör! Hon är ju så söt! Vill träffa er nu genast :) Har du skaffat samma sängram som jag? :P Snyggt! Pussochkram Cecilia