söndag, november 9

JAA!!

Jag har länge gått och varit orolig, gud vad ja är orolig hela tiden, för att Hannah inte har hittat sina fötter eftersom hon snart är 4 månader. Men idag så tog hon tag i fötterna hela utan att jag behövde hjälpa till!!!! ÄNTLIGEN. Det känns liksom lite som bekräftelse när hon utvecklas som hon ska. Som om jag faktiskt gör nånting rätt.

Sen har jag lovat bilder också, och de ska ni givetvis få. Men kort om idag. Vi tog en promenad hem till föräldrarna och åt farsdag middag. Passade på att vinka av mamma som åker till Kina idag. Tog en promenad hem och bjöd in grannarna på té. Känns otroligt skön att ha en mamma så nära. Kan prata lite barn och sånt som inte riktigt andra förstår, dom som inte har barn...
Men, bilder. Häromdagen blev jag såå otroligt sugen på svampsoppa. Ville bara visa hur mysig de såg ut innan jag började äta. För, bebis + soppa = inge bra alls.



1 kommentar:

Soffi sa...

Du gör så rätt gumman, det behöver du inte alls oroa dig över. Hannah är en så fin liten tjej som utvecklas precis som sig bör! Kram på er båda