onsdag, november 5

Rådhuset

Jag har varit lite orolig över att Hannah inte har bajsat ordentligt på ett par dagar. Jag har gjort de man kan göra, massage, spark med benen och klappa henne på magen. Men inget av detta har hjälpt. Fram tills idag. Jag och min kollega hade ett möte på Rådhuste med vår projektledare och integrationsansvarige på örebro kommun. Halvvägs in i detta möte hör jag världens brak i Hannahs bölja. Som följs av 3 ännu högre brak. Ut till toaletten, lägga sig på golvet och byta blöja. Det var inte bara Hannahs kläder som behövde bytas, utan även mina...
Hon har en sån tajming den flickan.

Sen blev de lunch på stan och en hel massa letande efter en bok. Har tänkt att göra en namngivningscermoni bok åt Hannah. Med massa bilder och hälsningar. Får se om jag hittar någon bra bok.

Nu på kvällen har vi tagit de lungt, sovit och lagat mat.

2 kommentarer:

Soffi sa...

Jag har hört angående bebisars bajsande att allt från 10 ggr per dag till var 10 dag är normalt ;)
Kram

Lill Bettan sa...

Oj då det hörde jag inte ens;) men vad skönt!