fredag, november 21

Fika, mat och Alex.



Idag har vi äntligen fått besök av Alexandra från Luleå. Men dagen började med fika hos Emma, som vanligt. Sen kom mamma över en snabbis och kände på Hannahs tand. Japp, min lilla dam har nu börjat få tänder. Den sticker inte ut så långt men aj så man känner den. Alex kom kring 5 och tills dess hade jag lagat mat som vi smaskade i oss direkt. Sen dess har vi hunnit dricka ett glas vin, leka med Hannah och myst. Hannah ville som vanligt inte riktigt sova och fick vara uppe med oss till halv 10. Men nu sover hon gott i sängen. Nu ska jag och Alex, som får vara med på bild, fortsätta prata och skratta. Som jag har saknat henne....

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag har saknat dig också söto. Förövrigt har jag inga ögonbryn på bilden. sjukt hett.

Anonym sa...

Hoppas ni hade en trevlig kväll....
Som ensam mamma behöver man egen tid. Jag vet..!!!
Pussa trollungen från mormor..!!