lördag, november 8

besök, besök och besök.

Jag har tagit massa med bilder. Men kameran ligger ute i köket och jag är alldeles för lat för att hämta den. Igår så tog vi de lugnt, tror jag. Minns inte så noga. Men på kvällen vägrade Hannis sova, så då gick vi över till Liam och Emma och höll dom sällskap en bit in på kvällen.

Idag har vi haft folk hos oss hela dagen. Det började med att mamma kom och hälsade på i morse. Hon ville mest pussa på Hannah så jag passade på att smita ner i tvättstugan. Kan inte ritktigt förstå hur fort de kan gå och tvätta utan barn...
Sen kom Cissi och Calle kring 2 och har stannat fram tills nu. Dom är fantastiska och vi har lagat mat och haft de allmänt mysigt. Fick tvätta klart de sista när dom var här och kunde hjälpa till med Hannah. Jag har tänkt på om jag understimulerar min lille tjej. Men när vi sen har dagar som denna så blir hon nog inte de. Jag vill för allt i världen inte att hon ska bli blyg utan kunna prata med alla olika människor. Men om vi håller upp detta tempo så tror jag inte att de är någon risk...

Men jag lovar, massa bilder i morgon.

Inga kommentarer: