måndag, december 1

ojojoj.

Nu var de alldeles för lägne sen som de hände nånting här. Folk har smidigt sagt till mig att jag borde skärpa mig. Men, de händer ju sååå mycket. Ilördags kom kusinerna vi hade mysig middag och sen följde Josefin med mig hem. Igår så var de Hannahs namngivningscermoni. Och de blev oerhört lyckat. Alla nära och kära var på plats och min morfar höll ett väldigt fint tal. Anna sjöng otroligt vackert och Hannahs faddrar gav oss en underbar tavla!!! Allt som allt blev de en fantastisk dag och Hannah fick även många andra fina pressenter. Eftersom jag lekte värd, så har jag inga bilder till hands. Men ni som har, ni vet vad ni ska göra.

Idag har de varit lugnt. Var hemma hos Emma en stund och sen kom mamma förbi en stund.

Tack alla fina som finns i mitt liv och gjorde gårdagen till en underbar dag.

1 kommentar:

Anna sa...

det var en otroligt lyckad cermoni Carro. Och fikat va så gott, och alla va så glada och trevliga! Tack för att vi fick vara med!

Ledsen att det inte blev Ikea idag. Men det kommer :)

Du är så fin på den där bilden Carro! Så otroligt vacker!

Kram