torsdag, december 4

Unga mammor

... Går just nu på tv. Och jag vet inte ritkigt vad jag ska tycka om de. En tjej säger att hon inte är lycklig, någon annan säger att hon är dålig på att vissa kärlek och den tredje är 15! Jag fick Hannah när jag var 21, vilket inte alls speciellt ungt. Ok att jag är ensam, men de tänker jag verkligen inte vara resten av livet. Sen så finns de vissa par som inte kommer överens, röker framför barnen, bråkar och svär. Och jag väljer alla gånger mitt liv framför deras. Vad jag ville säga med allt de här..? Vet faktiskt inte...

Hannah har nu, hör och häpna, två tänder i underkäken. Jag har många gånger försökt ta kort på detta men de näst intill omöjligt. Men nu har hon börjat äta annan mat än min mjölk och detta är ett äventyr varje dag. Idag somnade hon också på soffan medans mamma åt frukost och gjorde sig klar för dagen. Natten var hemsk så både jag och Hannah har varit lite griniga i dag. Ber om ursäkt för alla som fått uppleva detta.

Nu bilder.


Inga kommentarer: