torsdag, december 18

Stockholm

I går befann sig jag och Hannah i stockholm. Resan började redan kl 05,00 då klockan ringde. Jag fick väcka hannah kring halv 6 för att vi skulle hinna med tåget. Bengt var så snäll som körde oss till stationen. Där är vi som vanligt sena, men som tur är finns Bettan ¨på plas för att hjälpa oss. Hon fick springa iförväg och stoppa tåget så vi skulle hinna med.

Uppe i stockhlm började dagen med frukot med Anna-lotta. Supermysigt. En trip till Lilljeholmen för en snabb visit på RBUF-kontoret, fick en mysig stunde med Sofia innan det var dags för fika med Benjamin + kompis. Vi tog en promenad till gamla stan i regnet och pratade en hel massa. Gick tillbaka till Centralen och vidare hem till Tove för äpplepaj. Mumma.

Anna hann vi också med att träffa en snabbis då hon kom och vinkade av oss på perrongen. Hon fick Hannah att kikna av skratt och de skrattet höll nästan hela vägen till Örebro. Hon blev lite gnällig på slutet med annars skötte hon sig exemplariskt.

Idag har vi jobbat med Bettan men och hunnit till BVC. Nu är Hannah 71 cm lång och väger 7,3 kilo. Hon har blivit stora damen och visar inga tecken på att sluta växa. Min fina älskade dotter...

Så lite bilder från dagarna.




2 kommentarer:

Alexandra sa...

ååh vad jag saknar er!
vad stor hon har blivit den lilla snyggingen!

a.h. sa...

jag är på god väg att bli tokiga, roliga tant anna, inte sant? ;) fint att se er raringar! puss