onsdag, september 24

Trött.


Jag lovar att jag ska försöka blogga mer. Men de är svårt när Hannah ligger och skrattar mot en, man kan inte riktigt fokusera på nånting annat då. Men jag lovar att jag ska försöka, för de är otroligt roligt att få veta vilka som läser den.

Veckan har börjat bra, vi har varit på stan med mormor, jobbat med bettan och varit i karlslund och gått.jag har också bråkat med comhem, försäkringskassan och min hyresförening. Alla dessa har haft nånting att säga till om gällande att jag har barn. Jag börjar nu bli otroligt trött på att behöva försvara mig för Hannahs skull. detta får mig dock ännu mer peppad att visa vad jag går för. För Hannah är verkligen världens underbaraste barn.

Men tänk om de fanns en handbok...

1 kommentar:

Anna sa...

Älskade vän!
När jag ser bilden förstår jag verkligen vad du menar med samtalet igår. Ojojoj... Men oh så vacker hon är!

Massa kram. Vi ses snart!