torsdag, september 11

Nya sängen.


Nu håller jag på att skola in Hannah i sin nya säng. Det går inte allt för bra. Hon vill inte alls ligga i den nya mysiga sängen utan helst bredvid mamma och somnade ammandes. Men de är som min kloka mor säger, att jag behöver sova effektivt när jag väl får göra de. Men de skär i hjärtat att behöva höra henne gråta så. Några tips på hur man gör de smärtfritt uppskattas.

Idag har Hannah och jag annars haft bakkalas. Vi har bakat Havreformar, drömmar och bullar. Så nu är hela frysen full med godsaker, så de är bara att titta in på en fika.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej älskade vän!

JAg saknar dej och Hannah! Men det är tur att jag kan följa er här på bloggen. Men rätt vad det är så dyker in hos dej! Mysiga bilder du tar! Hon är så fin. Säg bara till när jag ska komma och fota er!

Massa kram till er. Vi ses snart!

Unknown sa...

Min bebis längtan blir bara större och större efter varje inlägg, fantastiskt! pussochkram från väst och C