söndag, september 7

Förkylning.


Nu är vi uppe i tredje dygnet med nästan igen sömn alls. Men Hannah har blivit förkyld och nyser och hostar. På bilden kan ni se hur vi ser ut efter två nätter utan sömn. Hannah sover sagt under dagen, men jag själv skulle inte kunna se tröttare ut. Sen är de himla svårt att sova under dagarna, jag menar bara för att ungen byter dyngs rytm så gör ju inte jag de...

Sen är de väldigt tråkigt väder att man inte riktigt vill gå ut, och då blir man lätt instängd. Men vi roar oss bäst vi kan, men filmer, besök och sångstunder. Vi roar oss också med att droppa ner koksalt i näsan på Hannah vilket inte alls är uppskattat utan hon belöner mina försök med en nysning varje gång några droppar råka slinka ner i näsan. Men nu har lilla tösen börjat att "prata" ännu mer och följer både saker och ljud med blicken. Tänk att de går så fort...

1 kommentar:

Soffi sa...

Vad söta ni är! Tycker inte alls du ser trött ut Carro, du är jättefin! Värsta supermorsan! Puss

Min aktuella bloggadress är: http://edomopedosmorsa.blogg.se