tisdag, september 30

Föreläsning.


Jag har nu fått bilderna på Hannah när hon enbart var några timmar. Jag kan inte riktigt förstå att hon varit så liten en gång. Detta får mig verkligen att tänka efter och njuta av varje dag som går. Att verkligen ta till vara på alla steg som Hannah tar i sin utveckling, att verkligen njuta av varje fas hon är i. För snart, som en god vän påpekade, tar hon studenten. PÅ detta kort så är min älskade dotter drygt 5 dygn gammal.

Idag så började dagen med jobb på hemmaplan. Elisabeth kom hem till oss och vi passade på att jobba i två timmar. Sen blev de en tur till BVC och nu är Hannah 63,5 cm lång och väger 6060 och blir 10 veckor på lördag. Tänk vad tiden går fort. Vi hann också med ett möte på Universitet inna vi lämnade av Hannah hemma hos mormor och morbröderna innan de var dags för föreläsning. Jag hann gå på halv och få i mig lite fika innan mormor ringde och fick hämta upp mig för Hannah inte tog flaskan utan ville äta på mig istället. Men, de ingår väl i livet som mamma att alltid vara beredd. Och om jag ska vara ärlig, så var de ganska skönt att se henne igen efter två timmar. Som man kan sakna sina barn.

Nu ligger hon i tryggt för i sin säng och sover så gott.

Inga kommentarer: