onsdag, mars 4

Vildning

Hannah har blivit en riktig liten vildning. Hon kastar sig mot allt och alla och litar fullkomligt på att jag ska fånga upp henne. Vilket jag oftast hinner, men inte alltid. Så hipp som happ ligger hon upp och ner på golvet, hon kastar sig ut ur soffan med huvudet före och sätter nan henne i min säng hamnar hon snabbt på mage i min säng och försöker krypa ut. Man borde sätta koppel på henne när hon är så här, sen kan hon få leka bäst hon vill!

Nu har vi ätit lite frukost och Hannah ska snart få välling i sängen innan vi tar dagens första tupplur. Sen blir de stan med Jennie och kanske babysång. Om jag orkar.
Men nu säger vi god morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koppel är mycket ruskigt vanligt här på Irland ;). Tro det eller ej, men det är vanligare att se en unge i koppel än en hund :P!

Anonym sa...

Samt jag kan ju uppenbarligen inte skriva en korrekt mening ;)!

Anonym sa...

Ja där är hon inte lik dig Caroline. Du vet att vi kallade dig "grodan"....men inte pga av at du hoppade utan för att du studsade fram på baken. Hannah är en framåt tjej..!! Klart hon skall röra på sig...men passa dig...de små liven är snabba..!!

Kram